تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

ابوجهل در چشمه

tavalod.blog.ir | دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ق.ظ | ۱ نظر
بسم الله الرحمن الرحیم

شاید بتوان گفت یکی از خاصیت های آب این است که اجساد مردگان را به بیرون خویش می اندازد، جسم هایی که قلب آنها از کار افتاده و عقل آن ها نیز توان درک حقیقت آب را ندارد، نه توان دست و پا زدن دارند و نه طاقت گذشتن از میان سنگ ها و دره ها و همراه شدن با آب چشمه برای رسیدن به گلوهای تشنه ی حقیقت جویان.

آنقدر جسم آنها در این آب متورم شده است که دیگر از گلوی هیچ حقیقت جویی پایین نمی روند و آنقدر بدبو و نفرت انگیز گشته اند که ماهیان و غواصان چشمه حقیقت از آنها دوری می جویند.

آبی که موجب حیات است موجب موت هم هست و کسانی که شناگر و غواص خوبی نباشند را در خود فرو می برد و پس از مدتی جسد آنها را به بیرون از خویش می اندازد... کسانی که گمان می بردند که چون دست و پای دارند پس می توانند همچون یک غواص به کف اقیانوس رفته و لولو و مرجان بدست آورند و با صحت از آب به در شوند، ولیکن نمی دانستند که حرکات بیجای آنان موجب غرق آنها در دل این آب خروشان و مواج می شود و آنها را به دام بلا می کشاند و هویت و جسم بدون قلب آنان را بر همگان آشکار می کند...

اسلام را شاید بتوان گفت همچون آبی است خروشان و مواج که سر چشمه اش ثابت و جاری بودنش حتمی است گاه برخی که خود را کس می پندارند چون جرئت  ورود به شریان اصلی آن را ندارند قطره ای از این آب را با دستهای کوچک خود که همچون خارهای ریز مغیلان است بر می دارند و سر رو روی خود را به آن آغشته می کنند، چون کمی از تری آن آب گوارا را بر روی جسم خشک شده ی خود احساس می کنند، توهم شناگری و غواصی در سر خویش می پرورانند و اینگونه به دیگران القا می کنند که من کاشف حقایق زیر آب هستم... .

به زودی آنقدر این آب خروشان می شود که دیگر هیچ جسم ناسنخی را راه ورود به آن را نخواهد بود و چنان طوفانی سر بگیرد که هیچ خار و خاشاکی فرصت لمس این آب را نداشته باشد و تنها کسانی با این جریان خروشان همراه می شوند که قلبشان به دنبال حقیقتی است که در هیچ جای دیگر آن را نمی یابند.

امام خامنه ای می فرمایند:« مردم نباید فراموش بکنند که ما هرچه داریم، به برکت اسلام ناب و اسلام انقلابی است؛ اسلامی که به فکر طبقات مستضعف و محروم است، نه اسلامی که در خدمت قدرتمندان و اغنیاست. بله، در دنیا کسان دیگری هستند که ادعای اسلام میکنند؛ اما اسلام آنها اسلام محمّد نیست؛ اسلام ابوجهل و ابولهب است؛ اسلام امریکاست. کسانی هستند که ادعای اسلام و اسم اسلام را وسیله‌ ای برای چاپیدن و سوء استفاده و تحمیق بیشتر قرار داده‌اند. آن اسلام، اسلامی است که به نفع سرمایه‌داران و زراندوزان و صاحبان میلیاردها دلار در بانکهای خارجی است. ما آن اسلام را قبول نداریم.»1369/1/2


محمد علی ابراهیمی 1394/1/16

نظرات (۱)

سلام..بر شما

بیانیه محکم و قاطعی بود...منتظریم با طلوعی دوباره..مطلع الفجر..

به ما هم سر بزنید..التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">