تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

لطفآ کودکان و بیماران قلبی به هیچ عنوان این فیلم را نبینند. صحنه ها کاملآ  واقعی و بسیار آزاردهنده است!!!

مشاهده

دانلود

به گزارش مسیحیت شناسی کشورهای غربی و سایر دولتهای ضداسلامی در سراسر دنیا، همواره دنبال بهانه ای برای تخریب اسلام و مسلمانان در پیش می گیرند. یکی از ایرادهایی که به زعم خودشان بر دین مبین اسلام وارد میکنند حکم ذبح شرعی حیوانات است! گرچه ذبح حیواناتیکه ما انسانها ناگزیر از مصرف گوشت آنها هستیم، دردناک است ولی حیوان خیلی سریع جانش را از دست می دهد و بیشتر از درد ذبح عذاب نمی شود!

در این مستند ! شما را از نزدیک شاهد و ناظر حقایق پشت درهای بسته مرغداری ها، کشتارگاه ها و دامداری های غرب متمدن!!!! و مهربان خواهید بود و شما با حیوانات از دامداری تا یخچال سفر خواهید کد. سفری بسیار وحشتناک. سفری که شاهد زجر و شکنجه ای که انسان مدرن به این حیوانات زبان بسته می دهد تا لایه ای از گوشت همبرگر ما باشد. صحنه هایی از زجر کش کردن حیوانات برای سود بیشتر!!!

شاید بسیاری از شما هم در فیلم های غربی دیده باشید که برخی افراد رژیم غذایی گیاه خواری می گیرند و لب به گوشت نمی زنند. این موضوع البته در ایران به ندرت پیش می آید. یکی از علت های گیاه خواری غربی ها مشاهده همین وضعیت شکنجه و زجری است که در کشتارگاهها و مرغداری ها و مزارع پرورش ماهی و دامداری ها می بینند و نمی خواهند در این جنایت عظیم سهیم باشند. حتماً شما صحنه هایی از مستند های حیات وحش که گرگها یا حیوانات درنده حیوانات دیگر را پاره پاره می کنند دیده اید اما با دیدن این مستند شما هم همنظر خواهید شد که درنده ترین حیوان روی کره خاکی، انسان است آنهم از نوع غربی.


(منبع : مسیحیت شناسی 313havvari.blog.ir)
  • tavalod.blog.ir

۱۳۹۳/۰۳/۱۴



بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّةالله فى الارضین. رَبَّنا اغفِر لَنا وَ لِاِخوانِنَا الَّذینَ سَبَقونا بِالایمانِ وَ لا تَجعَل فى قُلوبِنا غِلًّا لِلَّذینَ ءامنوا رَبَّنآ اِنَّکَ رَءووفٌ رَحیم، (۱) رَبَّنآ اِنَّکَ ءاتَیتَ فِرعَونَ وَ مَلاءَهُ زینَةً وَ اَموَلًا... رَبَّنا لِیُضِلّوا عَن سَبیلِکَ رَبَّنا اطمِس عَلى‌ اَموَلِهِم وَ اشدُد عَلى‌ قُلوبِهِم فَلا یُؤمِنوا حَتّى‌ یَرَوُا العَذابَ الاَلیمَ. (۲)
 قال الله الحکیم فى کتابه: اَ لَم تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ اَصلُها ثابِتٌ وَ فَرعُها فِى السَّمآءِ. تُؤتى اُکُلَها کُلَّ حینٍ بِاِذنِ رِبِّها. (۳)
  • tavalod.blog.ir
  • tavalod.blog.ir

۱۳۹۳/۰۳/۰۶



علّت بعثت پیامبر و پیامبران بزرگ الهى از قول  امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) در خطبه‌ى نهج‌البلاغه:

لِیَستَأدُوهُم مِیثاقَ فِطرَتِهِ وَ یُذَکِّروهُم مَنسِىَّ نِعمَتِهِ ... وَ یُثیروا لَهُم دَفائِنَ العُقول؛ (۱) انسانها را به فطرت انسانى و سرشت انسانیّت که همراه با شرف و کرامت است برگردانَد؛ نعمتهاى فراموش‌شده‌ى الهى را به یاد آنها بیاورَد و خِرَدهاى دفن‌شده را مبعوث کند. 

غرب و جاهلیت

آنچه امروز دستگاه‌هاى سیاسى غرب ترویج میکنند، همان جاهلیّتى است که بعثت پیغمبر براى زدودن آن - از محیط زندگى بشر - به‌وجود آمد. نشانه‌هاى همان جاهلیّت، امروز در دنیا، در این تمدّن رایج فاسد غربى، مشاهده میشود؛ همان بى‌عدالتى، همان تبعیض، همان نادیده گرفتن کرامت انسان، همان عمده کردن مسائل جنسى و نیازهاى جنسى.

اهمیت اندیشه،تحلیل و تفکر

دنیاى اسلام امروز احتیاج دارد به روى آوردن به اندیشه، روى آوردن به فکر، عادت کردن به اندیشیدن، مسائل را درست فهمیدن، درست تحلیل کردن. دنیاى اسلام امروز احتیاج دارد به شناختن حقیقى جبهه‌ى دشمن امّت اسلامى؛ دشمنانمان را بشناسیم، دوستانمان را بشناسیم.

انسان های بی خرد/ ولایت الهی/ولایت شیاطین

انسانهاى داراى خِرَد و تدبیر، مشکلات را به‌خاطر رسیدن به عزّت و شرف انسانى و کرامت انسانى و تقرّب الى‌الله تحمّل میکنند؛ انسانهایى که بى‌خِرَدند همین مشکلات در زندگى آنها هست، آنها را با ذلّت تحمّل میکنند، به جاى اینکه ولایت الهى را قبول کنند، ولایت شیاطین را قبول میکنند: وَاتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ ءَالِهَةً لِیَکونوا لَهُم عِزّاً، کَلّا سَیَکفُرونَ بِعِبادَتِهِم وَ یَکونونَ عَلَیهِم ضِدّاً؛ (۷) فرمولى که انسانهاى بى‌خِرَد، دستگاه‌هاى بى‌خِرَد، انسانهاى غافل در دنیا انتخاب میکنند و اتّخاذ میکنند، این‌جور در قرآن کریم رسوا شده‌است. به جاى اینکه به خدا پناه ببرند، به جاى اینکه ولایت الهى را قبول بکنند، به جاى اینکه به هدایت الهى چنگ بزنند، به ولایت شیاطین، به ولایت دشمنان اسلام و دشمنان بشریّت متمسّک میشوند براى اینکه براى خودشان عزّت درست کنند، و این عزّت به دست آنها نمى‌آید. آن عبادت شوندگان نابکار هم از آنها سپاسگزارى نخواهند کرد: کَلّا سَیَکفُرونَ بِعِبادَتِهِم وَ یَکونونَ عَلَیهِم ضِدّا. (۸) این بیان قرآن، بیان روشنى است؛ باید از این بیان درس گرفت، باید راه را درست شناخت، خطّ هدایت قرآنى، انسانها را به سعادت میرساند، بایستى از خداى متعال کمک خواست.

برای دیدن متن کل بیانات بر روی عنوان مطلب کلیک کنید...

  • tavalod.blog.ir