تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

کتاب کتاب «پنجاه سال عبادت»

tavalod.blog.ir | شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ | ۳ نظر

232 ص

کتاب «پنجاه سال عبادت» که دربرگیرنده بخش‌هایی از نوشته‌های عارفانه، ادبی، عاشقانه و اخلاقی شهدا در وصیت‌نامه آن‌هاست در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شد.

توسل این شهدا به حضرت زهرا (س) بهانه‌ای شده است تا وصیت این بانوی بزرگوار مقدمه‌ای بر این کتاب شود؛ سه وصیت‌نامه از شهدای حزب الله لبنان، ‌ نظیر «سید هادی نصرالله» و ۴۷ وصیت‌نامه شهدای ایران مانند «دکتر مصطفی چمران»، «محمد جهان آرا» و «حجت‌الاسلام مصطفی ردانی‌پور» در ادامه‌ی این کتاب آمده است.

گردآورنده‌ی کتاب درباره دلیل نام‌گذاری کتاب را به «پنجاه سال عبادت» چنین نوشته است:

«این نام برگرفته از سخن امام خمینی (ره) درباره وصیت‌نامه شهداست که فرمودند: «این وصیت‌نامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند، مطالعه کنید. ۵۰ سال عبادت کردید، خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت‌نامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.» اگر قرار بود به سراغ سرداران و بزرگان جنگ برویم بی‌شک بیشتر از این تعداد وصیت نامه جمع می‌شد. اما یکی از اهداف ما مطرح نمودن شهدایی بود که شاید کمتر از آن‌ها یاد می‌شود.»

  • tavalod.blog.ir

نظرات (۳)

  • مسافر منتظر
  • سلام از این دست کتاب ها زیاد توی سایت قرار بدهید با تشکر

    سلام 

    سپاس فراوان 🥰

    پاسخ:
    سلام
    لطف کنید جایی پخش نکنید...

    سلام ممنون از زحماتتون. ببخشید کتاب رو که دانلود کردم اجازه دارم در اختیار بقیه هم بذارم؟

    پاسخ:
    سلام لطفا در اختیار کسی نذارین سپاس..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">