تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

امام خمینی (ره)

مبادا یکوقت این مملکت به دست روس و انگلیس بیفتد! (پاریس، نوفل‏لوشاتو - در جمع دانشجویان و ایرانیان خارج -  13 آبان 1357)

انگلیس استعمارگر و تجاوزکار (نجف -  در جمع علما و وعاظ و امت مسلمان ایران -  23 اسفند 1351)

انگلیس استعمارگر کهنه‌‏کار (نجف -  نامه به یاسر عرفات -  28 شهریور 1357)

ما سال‌های طولانی است که گرفتار این چیزها هستیم که دولت انگلیس به حکومت جائر ما همراهی می‏‌کند. از اول دولت انگلیس پدر این شاه را بر ما تحمیل کرد (پاریس، نوفل‏لوشاتو -  مصاحبه با خبرنگار تلویزیون بی‌بی‌سی - 19 دی 1357)

 

امام خامنه‌ای

این توطئه‌هائى که در این سى سال علیه نظام جمهورى اسلامى از سوى دشمنان گوناگون - البته در رأس آن‌ها آمریکا و خبیث‌ترین آن‌ها انگلیس - انجام دادند، به خاطر این است که این‌ها مرعوبند؛ از حرکت اسلامى، از بیدارى اسلامى، از به خود آمدن دنیاى اسلام می‌ترسند؛ می‌دانند که اگر دنیاى اسلام به خود بیاید، توجه کند، احساس استقلال کند، احساس هویت کند، احساس عزت بکند، این منطقه‌ى حساس دنیا که در اختیار مسلمانان است - که حساس‌ترین مناطق دنیا، همین منطقه‌ى مسلمان‌نشین است - از تحت سیطره‌ى استکبار بیرون خواهد رفت؛ از این می‌ترسند. چون می‌ترسند، توطئه می‌کنند؛ ابزارهاى گوناگون را به کار می‌گیرند. امروز سردمداران سیاست‌هاى استکبارى - آمریکا و صهیونیست‌ها و بقیه‌ى مستکبرین - همه‌ى توان خودشان را به کار گرفته‌اند، بلکه بتوانند ملت ایران را، نظام جمهورى اسلامى را منزوى کنند، بى‌اثر کنند؛ نتوانسته‌اند و به توفیق الهى، به فضل الهى، به حول و قوه‌ى الهى باز هم نخواهند توانست. (دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در سالروز عید سعید غدیر -  15 آذر 1388)

منبع:http://jn-jangenarm.blog.ir

نظرات (۱)

سلام
ممنون از حضور و نظرتون...
+
احسنت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">