تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

در هر کدام از این مناطق(مناطق چنگی 8 سال دفاع مقدس)، قضایایى اتفاق افتاده است که یکى از این قضایا در میان هر کشورى و هر ملتى اتفاق بیفتد، کافى است براى اینکه در تاریخ، آن ملت را سر بلند...


در هر کدام از این مناطق(مناطق چنگی 8 سال دفاع مقدس)، قضایایى اتفاق افتاده است که یکى از این قضایا در میان هر کشورى و هر ملتى اتفاق بیفتد، کافى است براى اینکه در تاریخ، آن ملت را سر بلند کند. همین مسائلى که در عملیات بیت‌المقدس اتفاق افتاد، یا آنچه در عملیات فتح‌المبین اتفاق افتاد، یا آنچه بعد از اینها در عملیات خیبر اتفاق افتاد، ذره ذره‌ى این عملیات و شخصیت‌هایى که این فداکارى‌ها از آنها سر زد و حوادث را ساختند، میتواند مجموعه‌اى از افتخارات بزرگ و ماندگار و فراموش نشدنى را براى ملت ایران رقم بزند. دشمنها میخواهند ما یادمان برود؛ میخواهند قضیه‌ى دفاع مقدس از یادمان برود، فداکارى‌ها از یادمان برود، شخصیت‌هایى را که در این فداکارى‌ها نقش آفریدند یا نشناسیم یا از یاد ببریم، این‌جور میخواهند. بعضى میخواهند آن دوران را تخطئه کنند، آن آدمها را تخطئه کنند، آن جهت‌گیرى را و آن مسیر را که امام بزرگوار و حکیم و بنده‌ى بصیر الهى آن مسیر را معین کرده بود تخطئه کنند؛ براى اینکه میدانند که هر ذره‌اى و هر نقطه‌اى از این حوادث، براى ملت ایران فراموش نشدنى است و تأثیرات بزرگِ سازنده‌اى دارد.

امام خامنه ای

۱۳۹۳/۰۱/۰۶

بیانات در یادمان شهدای شرق کارون


  • tavalod.blog.ir

امام خامنه ای

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">