تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

زورب کرشم <<< (لطفاً برعکس بخوانید!)

tavalod.blog.ir | پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

بِسْـــــمِ الـلَّــهِ الرَّ‌حْمَـــٰنِ الرَّ‌حِیـــــمِ

به هرکی که میرسم از خوشحالی می خواد از حال بره آخه خیلی من خوش رفتارم، خب خودم تلاش کردم خوب باشم تا مردم ازم خوششون بیاد و یک سری هم میون سر ها در بیاریم این که بد نیست آخه آدم باید حداقل به یک چیزی معروف بشه حالا به پول نشد به خوش برخوردی که میشه، به شاگرد اولی که میشه اینقدر درس می خونم که نمرم از همه بهتر بشه و شاگرد درس خون کلاسمون بشم بعدش هم یک جایی ایشاالله دستمون بند میشه پولی هم به جیب میزنیم به رفقا هم یه حالی میدیم که مارا یادشون نره البته باید بیشتر از اون ها خرج کنم که یک وقت آبروریزی نشه و پیش اونها کم نیارم.

بذار، بذار حالا برم خونه دوتا سئوال از این بابا و مامانم می پرسم که بلد نباشن جواب بدن یکم بفهمن که من چقدر چیز بلدم، آخه مدام ازم ایراد می گیرن قدرمونم که نمیدونن فکر می کنن من بچم، بابا بچتون بزرگ شده ناسلامتی!

ادامه دارد....

محمد علی ابراهیمی11 دیماه1392


  • tavalod.blog.ir

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">