تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

مگر گسترش بد حجابی با نصب تابلو جلوی راه مردم بوده که حالا ... ؟!

tavalod.blog.ir | پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ق.ظ | ۲ نظر

..:..

.: بسم الله الرحمن الرحیم :.


دیروز روبروی سی و سه پل اصفهان یک تابلو شبیه عکس زیر جلوی عابرین قرار داده بودند.

حالا سئوال اینجاست که:

مگر گسترش بد حجابی با نصب تابلو جلوی راه مردم بوده که حالا بخواهیم حجاب را با تابلوهای خواهرم حجاب گسترش بدیم؟!

البته تذکر خوب است، نهی از منکر و امر به معروف نیز در در دین ما-اسلام- وارد شده است،

اما برای شیطان همین بس که ما را از طاعتی به طاعت دیگر بکشاند.

منظور اینکه:

بزرگترین منکر:حکومت طاغوت و بزرگترین معروف:حکومت اسلامی است

حال ببینید که ما چقدر در باب ایجاد حکومت اسلامی به معنای واقعی کلمه،تلاش کرده ایم یا می کنیم؟!

اگر ما به صورت علمی و با برنامه ریزی های دقیق و حساب شده به سمت یک تمدن الهی قدم برداریم و برای ایجاد و تبیین آن در همه ابعاد تلاش کنیم این مسائل حل میشود.


بیایید ریشه های ایجاد بد حجابی را در بین مسلمانان بررسی کنیم و آن ها را از بین ببریم نه اینکه تنها به روشهایی احساسی و ... اکتفا کنیم که فایده و اثرش ناچیز است و گاهی نیز به دلیل برخورد اشتباه باعث تنفر فرد مخاطب از مذهبیون و اسلام و حکومت می شود.


در پایان متذکر می شوم که:

"خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زنندهاى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهماننواز، هم بقیهى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباختهى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمىبینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟».  ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت."-بیانات امام خامنه ای در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی-۹۱/۷/۱۹


محمد علی ابراهیمی

۹۲/۶/۱۴



  • tavalod.blog.ir

حجاب

نظرات (۲)

سلام.
آخرش باید جی کار کرد؟ هان؟
بدحجاب، به نظر من لغتی بود که وارد فرهنگ ما کردن تا بی‌حجابی را پشتش مخفی کنند. قبول نداری؟ چرا؟
اگه از اول یه حجاب داشتیم یه بی‌حجاب چیزی از ما کم می‌شد؟
یا وقتی دخطرای مردم لباس می‌پوشن و می‌گن قشنگه. چی بگیم؟ بگیم لباست زشته؟ یا بگیم قشنگ‌تر از خودته؟ وقتی همه کورند (مثل من) و خوب و بد، زشت و زیبا و ... را نمی‌بینن، باید چی کار کرد؟
با مطالعه درست می‌شه؟ مگه مطالعه‌کنندگان وضع بهتری دارند؟ یا هرچی آتیشه از سر همین قشر به اصطلاح تحصیل‌کرده بلند میشه؟
با پیروی از رهبری درست می‌شه؟ مگه با پیروی از عقل و خدا و قرآن و پدر و مادر و دوست و ... چیزی درست شده که این یکی درست بشه؟ منظورم اینه که کی از کی پیروی کرده که حالا به حکومت ارزش بده و از رهبر اطاعت کنه؟
من تا درد نکشم، ترک آزار نمی‌کنم. و دیگه اینکه خوبان ما، بروبج الهیات و حوزه و ... چه گلی به سر ما زدن که ما از بقیه انتظار داشته باشیم؟
طرف ده سال نماز جمعه و بسیج و اعتکاف و حجاب و ... را تجربه کرده، ظرف یک ماه توی دانشگاه همه را دور ریخته و بعد دو سال هر روز بدتر می‌شه. و پسری (رفیق ما) که دوران خوبش شوهرش شده، الآن بدبخت شده. مشکل کجاست؟
فقط یکی، اونم یه انسان کامل، اونم به خواست خود ملت، می‌تونه وضعو درست کنه. که متاسفانه این خواست خود ملت ...!

همه اینا را گفتم که یکی ببینه و بگه: بالاخره کسان دیگه‌ای هم هستن که این مشکلات را می‌فهمن، پس ارزش داره مثل قضیه‌ی اون طلبه و اون پسره (6خرداد) یه چندتای دیگه هم شهید بشن. البته اگه شهید هم نشن و مثلا اخراج بشن هم خوبه!!
یا علی
  • فرشاد اشتری
  • امام صادق (ع): اگر در میان مردم عدالت برقرار شود، همه بى‏ نیاز مى ‏شوند و به اذن خداوند متعال آسمان روزى خود را فرو مى‏ فرستد و زمین برکت خویش را بیرون مى‏ ریزد.

    یا حق...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">