تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

کسب علم و دانش برای چه؟

tavalod.blog.ir | پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

در این فضای غبار آلود جهت علم و دانش به بیراهه میرود و به جای آنکه به دریا ریزد به کویری خشک میریزد و در دل کویر خار و خاشاک ها خود را چو کشتی می پندارند و خود را چو کشتی زینت میدهند گویا که باورشان گشته که کشتی اند و از آن سخت تر بر دل ما اینکه دیگران نیز شوق سوار شدن و مسافر گشتن بر دلشان حاکم می شود بر خاشاک بالا میروند لیک هر که بالاتر رود سخت تر به زمین داغ کویر می خورد و از آن رنج آور تر آنکه دلشان دوباره هوای سر خاشاک می کند، هر که کثیف تر، چسبنده تر بر خار و خورنده تر.

حال ما در کدام جهت و به کدام هدف علم و دانش می آموزیم؟

اگر فقط برای کسب روزی و داشتن شغل و یا حرفه ای که بر دیگران از آن بر خود ببالیم علم و دانش می آموزیم و آن هم گاهاْ در بیراهه سخت در خسرانیم.

  • tavalod.blog.ir

علم

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">