تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد:

نکته اول:

امام خامنه ای در تاریخ 16 تیر 1393 در رابطه با کلید واژه های اعتدال و افراط و مقابل هم قرار دادن این دو و برهم زدن امنیت فکری و ذهنی مردم می فرمایند:

"شعار دولت، اعتدال است؛ اعتدال، شعار بسیار خوبی است، ما هم تأیید میکنیم اعتدال را؛ افراط محکوم است و بد است. سفارشی که من میکنم این است که مراقب باشید جریانهای مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند؛ بعضی‌ها این کارها را دارند میکنند، من میبینم در صحنه‌ی سیاسی کشور؛ با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعی میکنند جریان مؤمن را که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر میکند، آن جریان است که دولتها را در مشکلات واقعی به معنای حقیقی کلمه حمایت میکند، کنار بزنند؛ مراقب باشید. اسلام، مظهر اعتدال است. این «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»(۲۹) اعتدال است؛ «قتِلوا الَّذینَ یَلونَکُم مِنَ الکُفّار»(۳۰) اعتدال است؛ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اعتدال است - اعتدال اینها است دیگر - معنای اعتدال این نیست که ما از کارهای احساس وظیفه‌ای که فرد مؤمن، جریان مؤمن، مجموعه‌ی مؤمن انجام میدهد، جلوگیری کنیم.
 سفارش به جریانهای سیاسی و مطبوعاتی؛ یک توصیه به برادران و مسئولان جریانهای سیاسی و مطبوعاتی داریم. مراقب باشید؛ فضای جنجالی در کشور به نفع کشور نیست. بعضی‌ها روی اعصاب مردم این‌قدر راه نروند - که آدم مشاهده میکند - امنیّت فکری و ذهنی برای مردم مهم است؛ فضای دعوا و فضای اختلاف را افزایش ندهند، تشدید نکنند. حرفهای دشمنان را هم مرتّب تکرار نکنند. بنده هرروز مبالغ زیادی روزنامه نگاه میکنم - مثل خیلی از چیزهای دیگری که زیاد میخوانم - گاهی یک حرفهایی، یک تیترهایی در روزنامه‌ها [می‌آید] که باب فلان روزنامه‌ی آمریکایی است؛ اتّفاقاً گاهی هم در همان روزنامه‌های آمریکایی و غیر آمریکایی هم هست که آنها هم گاهی برای ما می‌آید مراقب باشید؛ این‌جور درست نیست."(لینک)

حرف های هاشمی در دیدار موسسه ملی استاندارد به نقل روزنامه آرمان:

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به اعتراض یکی از دانشجویان که هنوز مدیران دولت سابق در مسئولیت‌ها هستند، به محدودیت‌های دولت و تهدید وزرا به استیضاح اشاره کرد و گفت: به‌رغم وجود عقلای سیاسی در مجلس، گروه‌های تندرویی هستند که از تریبون باز آن در راستای خواسته‌های جناحی استفاده می‌کنند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئولان سازمان دانشجویی توصیه کرد که رابطه دوسویه خود با دانشگاه و حزب اسلامی کار را حفظ کنند، چون بخشی از دانشجویان از خانواده های کارگری برخاستند.
 اکثریت موافق توافق هستند
«نباید نگران مخالفت‌های اقلیت محدود سیاسی بود، چون اکثریت قاطع مردم موافق توافق و حامی دولت هستند.» این جمله‌ای بود که آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی صبح دیروز در دیدار رئیس، معاونین و مدیران مؤسسه ملی استاندارد بیان کرد.
نکته دوم:
چند سئوالی در ارتباط با برخی از این تیترهای روزنامه ها و همین تیتری که بیان شد:
  • خب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که با آمدن دولت یازدهم بر سر کار نیامد از قبل هم بود، چرا ایشان در هشت سال دولت نهم و دهم اینقدر جلسه با  گروه های مختلف نداشتند؟ آیا احساس وظیفه نمی کردند؟ چرا ایشان دولت قبل را افراطی و انحرافی و ... در سخنانشان می نامند ولی رهبری دولت قبل را انقلابی بیان می کنند(لینک) و اولویت را به نقاط قوت می دهند؟ جلسه موسسه ملی استاندارد به نظر شما با رئیس مجمع تشخیص مصلحت چه ارتباطی می تواند داشته باشد؟ از چه جهت این جلسه در بهتر شدن روند کار این موسسه موثر خواهد بود؟ چرا در این جلسه ابتدا بحث توافق و مجلس و... مطرح شده بعد یک سری نکات درباره استاندارد بحث شده است؟
  • خطاب به روزنامه آفتاب؛ آیا شما به دنبال توپ بازی سیاسی با احمدی نژاد هستید و پیگیری دعواهای سیاسی و ... که می گویید توپ به زمین احمدی نژاد بازگشت؟ کدام توپ؟ کدام زمین؟ هدف شما از چاپ این روزنامه ها چیست؟ بالابردن معرفت مردم؟ کمک به اقشار ضعیف مردم برای مطالبه حقشان؟ اطلاع رسانی صحیح و درست به مردم برای انتخاب مسیر زندگی شان؟ جهت دهی سیاسی خاص؟ مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام ناب؟ دفاع از حریم فرهنگی و علمی ایران در مقابل هجمه های گوناگون؟ نقد منصفانه؟ تمجید به موقع؟...
  • آیا فسادهای اقتصادی که از آنها به صورت مرتب یاد میکنید یکدفعه در دولت قبل ایجاد شد؟ قبل آن فسادی وجود نداشت؟ وجود داشت و برای مردم بیان نمی شد؟ کسانی که به عنوان مفسدین اقتصادی و ... نام می برید یکدفعه از سر کلاس درس آمدند و در دولت احمدی نژاد بر سکان های اجرایی تکیه زدند؟ و ایجاد فساد کردند؟ سابقه بابک زنجانی از کجا شروع شده است؟ در کدام ارگان و بواسطه چه اشخاصی پرورش یافته است؟
  • در روزنامه آفتاب تیتر اینگونه می زنید که احمدی نژاد برنامه خودش را هم قبول نداشت! خب چگونه به این مهم دست یافتید؟ در صورتی که در متن خود گزارش تان اینطور بیان می کنید که: این برنامه توسط دولت احمدی نژاد تدوین شد اما این برنامه به درستی اجرا نشد! میشه بفرمایید طبق کدام قاعده منطقی از این جمله آن تیتر را در آوردید؟ تدوین کردن و اینکه یک برنامه کاملا اجرا نشود آیا نشان دهنده این است که آن گروه یا شخص برنامه خودش را قبول نداشته است یا کشور نیاز به این برنامه نداشته است؟
  • و ده ها سئوال دیگر که مجالی برای بیان آنها نیست....
.........................
لینک بیانات رهبری پیرو اعتدال و افراط:
لینک دانلود جزوه دولت انقلابی:
http://nabard57.ir/?book=42-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C

نظرات (۵)

  • زهرا احمدآبادی
  • موضوعات خیلی خوبی را مطرح می کنید
    ممنون از شما
    مصدق ........ هه
  • محمد محمدیان
  • ای روزگار

    چه چوبی از اقای احمدی نژاد خوردند که هر دم در حال در حال بد نشون دادنش هستند

    حقااا که سکوت , بزرگتر ین سیلی اقای احمدی نژاد به حرفهای بی ارزش شونه
  • یاور گلدوز مطلق
  • جالب است جای مصدق را خالی می‌کنند!

    آنوقت همین‌ها اگر بگویید مقام امیر شهادت است گریبان چاک میدهند!

  • یاور گلدوز مطلق
  • امیر کبیر را گفتم.. لحظه آخر به نظرم رسید که واژه کبیر جا افتاده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">