تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

بحث های اقتصادی (1)

tavalod.blog.ir | چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

هو القادر

میگن(شبکه دو گفتگوی ویژه امشب): اگه تولید کننده میبینه جنسش را نمیخرن خب یکم ارزون تر بده تا بیشتر بخرن...

+ خب چندتا سوال پیش میاد:

1- یعنی مردم هر چی ارزون تره را می خرن؟ یا اون چیزی را که نیاز دارن؟

2- خب تو که می تونستی مناسب تر تولیدت را بفروشی چرا از همون اول مناسب حساب نکردی مشتری بشیم؟

3- مگه قیمت تموم شده مشخص نیست و سود تولید کننده برای تداوم در تولیدش مشخص نشده که با مردم آزمایش می کنن(گاهی اوقات) اگه خوب خریدن که بذار بخرن(شاید هم قیمت را ببرن بالا)، اگر هم نخریدن قیمت را بیاریم پایین، تبلیغ را بیشتر کنیم ، قرعه کشی میذاریم و...

- اصلاً این قرعه کشی یک فحش به انسان نیست گاهی اوقات؟! خب میگن رقابت باید کنیم! اما با استفاده از چه ابزاری و روشی! اینکه وهم یک انسان را هدف قرار می دید و اون را توی یک آرزو فرو میبرید که شاید تو برنده باشید و به خاطر یک شاید که نسبت احتمالش 1 به آن تعداد شرکت کننده در قرعه کشی است، فراغت ذهن و فکر او را ازش می گیرید و مجبورش می کنید که مدتی از عمر خود را در آرزوی چیزی به سر ببرد که شاید هیچ گاه تا آخر عمر به آن دست نیابد، ولی آن چیزی که آن تولید کننده یا فروشنده حتماًبه دست می آورد و در آرزوی آن به سر نمی برد این است که کالای خودش را به تو فروخته است و به شرط خرید شما است که کارت قرعه کشی به شما می دهد... .

معاس 14 مرداد 1394


  • tavalod.blog.ir

اقتصادی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">