تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

امام امت و سیاست خارجی دولت 11

tavalod.blog.ir | سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

امام خامنه ای:

من همواره طرفدار ابتکار در سیاست خارجی و مذاکره بوده و هستم و توصیه همیشگی من به مسئولان این بوده که در سیاست خارجی و مبادلات بین المللی هرچه تلاش و ابتکار وجود دارد به کار بندند اما نباید نیازمندی های کشور و برخی مسایل همچون تحریم ها، به مذاکره گره زده شود.
مسئولان باید موضوع تحریم را به طریق دیگری حل کنند.

21 اردیبهشت 1393(حدود یک سال قبل)

+لینک خبر


تولد: ولی متاسفانه ما شاهد این هستیم که دائماً بحث مذاکرات بر پایه رفع تحریم ها در این یکسال اخیر می چرخد و هدف رفع تحریم های هسته ای عنوان می شود....

رییس جمهوری (24 خرداد 1394) با بیان این که:  کسانی که می‌گویند تحریم‌ها مهم نیست، گویا از جیب مردم خبر ندارند،(تولد:آن کسان نگفتند تحریم مهم نیست بلکه می گویند راه دیگر را برای بی اثر کردن تحریم ها می توان دنبال کرد) گفت: کسانی که می‌گویند نباید با قامتی رشید و بهره‌گیری از دیپلمات‌های کارآزموده در برابر ۱+۵ ایستاده و مذاکره کنیم از زندگی مردم بی‌خبر هستند اما این دولت با اتکال به خداوند و با هدایت مقام معظم رهبری و حمایت‌های شما مردم عزیز و بزرگ، هم غنی‌سازی را در داخل کشور انجام خواهد داد و هم چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورد.(لینک خبر)

  • tavalod.blog.ir

امام خامنه ای

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">