تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

این یک مغالطه است که گفته شود همه کسانی که ثبت نام نکرده اند انصراف داده اند، بلکه....

بسم رب الشهدا

تولد: شما که دولت خود را به نام هایی مزین کرده اید که دارای بار معنایی زیادی هستند چرا با اعمال خود دولت خود را از همراه بودن با این واژگان منع می کنید.

بهتر است که یکطرفه به نزد قاضی نروید و این فرصت را به کسانی که می خواهند انصراف بدهند بدهید که آنها نیز از طریق سامانه اینترنتی از دریافت یارانه انصراف دهند، و یک فرصت زمانی بدهید تا کسانی که موفق به این ثبت نام نشده اند تا حدود یک ماه آینده نیز بتوانند ثبت نام کنند، گمان نمی بریم که در سرتاسر کشور امکانات دیجیتالی به نحوی که همه بتوانند اطلاعات خود را ثبت کنند وجود داشته باشد و به فرض موجود بودن امکانات ثبت نام احتمال زیادی وجود دارد که برخی از افراد موفق به ثبت نام به علت های گوناگون نشوند.

بنابراین این یک مغالطه است که گفته شود همه کسانی که ثبت نام نکرده اند انصراف داده اند، بلکه حقیقت آن است که تنها هنگامی می توان متوجه شد که چه کسانی انصراف داده اند که خود آن اشخاص به صورت الکترونیکی و هر راه دیگری که مقدور باشد، خود اعلام انصراف نمایند و نام خود را در انصراف دهندگان ثبت کنند همانطور که در دولت قبل این امکان به صورت الکترونیکی وجود داشت.

بنابراین از دولت وقت تقاضا می شود به این مهم (ایجاد سامانه ای جدا برای ثبت انصراف توسط اشخاصی که مایل به انصراف هستند) جامعه عمل بپوشاند، و از مدیون شدن خود به عده ای از مردم در این مسئله تا حدی فراقت بجوید.

والسلام.


نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">