تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

شکست یک ملت آن‌وقتى اتفاق مى‌افتد که معتقد بشود که نمیتواند کارى انجام ....

قصدشان این بود که کارى کنند که نظام اسلامى احساس کند که قادر بر مقابله‌ى با این دشمنان نیست؛ میخواستند کارى کنند که جمهورى اسلامى را به‌عنوان یک مجموعه‌ى ضعیف و ناتوان معرفى کنند. خداى متعال دست قدرت خود را نشان داد و دهان دشمنان جمهورى اسلامى و دشمنان پرچم برافراشته‌ى اسلام را با مشت پولادین سنت الهى خُرد کرد و بینى آنها را به خاک مالید و نشان داد که نظام اسلامى، چون متکى به ایمانهاى مردم و به عواطف مردم است، در مقابل همه‌ى قدرتهاى مادى جهان، هم میتواند از خود دفاع کند، هم میتواند طرف مقابل را وادار به اعتراف به عجز کند. به عجز خودشان اعتراف کردند؛ قبول کردند که در مقابل مشت قاطع گروندگان به اسلام و مؤمنان به وعده‌هاى الهى، نمیتوانند ایستادگى کنند؛ تبلیغاتشان خنثى شد. سعى میکردند به ما مردم ایران - ما مؤمنین به آیات کریمه‌ى الهى - بباورانند که شما نمیتوانید در مقابل قدرتهاى مادى دنیا بایستید؛ میخواستند این را به ما بباورانند. و به شما برادران عزیز و به همه‌ى ملت ایران عرض کنم: شکست یک ملت آن‌وقتى اتفاق مى‌افتد که معتقد بشود که نمیتواند کارى انجام بدهد؛ این اولِ شکست هر ملتى است. آنها خواستند این احساس را در دوران جنگ تحمیلى در دل ایرانیان به‌وجود بیاورند، اما قضیه به‌عکس شد. جنگ تحمیلى - یعنى دفاع مقدس ملت ایران - نشان داد که یک ملت در سایه‌ى اتحاد، در سایه‌ى ایمان به خدا، در سایه‌ى حُسن‌ظن به خداى متعال و اعتقاد به صدق وعده‌ى الهى، میتواند از همه‌ى گذرگاه‌هاى دشوار عبور کند و میتواند در مقابل دشمنان بایستد و میتواند دشمن را وادار به هزیمت و عقب‌نشینى کند؛ جنگ تحمیلى این را به همه‌ى ما نشان داد.

امام خامنه ای

۱۳۹۳/۰۱/۰۶

بیانات در یادمان شهدای شرق کارون


  • tavalod.blog.ir

نظرات (۱)

سلام دوست عزیزم به پاس آنانکه آچار فرانسه را دنبال میکنند اچار فرانسه 3 دو روز زود تر آماده شد.
بنابه درخواست زیاد آموزش کار با blog.ir
برآن شدیم سری آموزش های بلاگ.آی آر را با نام آچارفرانسه بلاگ. آی آر در اختیار دوستان عزیز قرار دهیم.
بخش سوم آچار فرانسه (کمک به کاربران blog.ir)
امروز انتشار داده شد
آدرس مطلب:
http://unit-sardroud.blog.ir/post/327
موضوع : کد جستجوگر مطالب وبلاگهای بیان با جستجوگر سلام

لطفا نظرات خود را راجع به سری آموزش آچارفرانسه بلاگ  بیان به ما ابلاغ کنید.

مفتخریم که کاربران ما شما هستید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">