تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

هوالقادر

+ بیا عزیزم تو فقط بیا این کاغذ ها را بگیر و طرح هاش را رنگ کن!

- نه من می خواستم خودم طرح بکشم، این ها رنگ کردنش 4 سال طول میکشه!

+ آخه تو هنوز عقلت کامل نشده،طراحیت هم خوب نیست، کاغذها را خراب می کنی مگه نمی خوای بعد اینرا بری نشون بدی، حداقل رنگشون بکن.

+ بیا بیا تو فعلاً فقط رنگ کن بعد اگه پسر خوبی بودی بهت برداشتن مداد طراحی را بهت یاد میدم، البته اگه اون را توی چشم کسی کردی دیگه هیچ وقت بهت چیزی یاد نمی دم.

- اگه رنگ نکنم چی میشه؟!

+ خب اونهایی که آوردن رسوندنت دم این اتاق میان اتاق را رو سرت خراب می کنن!

- نه اونها من را دوست دارن من بهشون گفتم می رم طرح های خشکل می کشم اون ها هم تا اینجا من را رسوندن.

+ تو که رنگ کردن هم بلد نیستی میگی مشکله،مداد رنگی ها کمه داره تمام میشه، جای رنگ کردن نداره، کاغذش خوب نیست، حالم بده و نمی تونم چرا دروغ گفتی؟!

- من فکر کردم قلم را که روی کاغذ بذارم  خودش میره!

- من می خوام بیرونش را رنگ کنم اون روش تو را قبول ندارم، اصلاً می خوام یکم از کاغذ را پاره کنم مگه چی میشه؟!

+ خب اونهایی که آوردنت اینجا بعد می فهمند که تو کاغذاشون را پاره کردی!

- نه از ته کاغذش را پاره می کنم که کسی نفهمه! تو برو بیرون خودم میخوام هم طرح بکشم هم رنگ کنم؟!

( + ) بیرون رفت و چیزی نگفت و سکوت کرد.

100  روز بعد ... 

ادامه دارد...

محمد علی ابراهیمی ساعت 23:00 / 5 آذر 1392

  • tavalod.blog.ir

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">