تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

این مقام مسئول با بیان اینکه پرداخت یارانه‌ها به مردم میراث گذشته است، اظهار داشت: " تداوم ارائه یارانه ها باعث تحریص مردم خواهد شد."

 

 

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش نفتی با بیان این که سوء مدیریت در سال‌های اخیر باعث شده تا در تامین منابع مالی با مشکلات مختلف روبرو باشیم اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه از یک سو و مشکلات مدیریت از سوی دیگر باعث کاهش درآمدهای نفتی در کشور شده است.(خبرگزاری مهر)

.: تولد :.
.: از کوزه همان برون تراود که در اوست  گر  دایره   کوزه    ز   گوهر    سازند:.
این جمله اکنون از روی سایت شانا حذف شده اما آیا با حذف این جمله تفکر اینگونه اشخاص اصلاح می شود؟!

.: برخی از بیانات دکتر احمدی نژاد درباره یارانه ها:

  • باید مراقب بود تا افرادی که مخالف اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها هستند در مسیر حرکت این طرح مشکل ایجاد نکنند، چرا که اجرای این طرح گامی بزرگ در مسیر عدالت است. (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹)
  • دولت از مدتهای قبل بیش از ۳ سال، کار را مطالعه کرده است .عزیزان من .در همین موضوع انرژی ۷۰ درصد مردم یعنی همان ۵۰ میلیون نفر، فقط از سی و پنج درصد انرژی استفاده می کنند ،یعنی هفتاد درصد مردم از ۳۵ درصد یارانه ها بهره می برند و بقیه یارانه ها ۶۵ درصد نصیب کمتر از ۳۰ درصد می شود که نوعا نیازی به یارانه دولت ندارند، آنها عزیز ما هستند،مردم ما هستند اما به لطف خدا به گونه ای زندگی می کنند که نیاز به یارانه دولتی ندارند. اما آن ۷۰ درصدی که باید از یارانه استفاده کنند کمتر از ۳۵ درصد یارانه ها را استفاده می کنند.(چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۸ )

  • tavalod.blog.ir

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">