تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

با ظهور انقلاب اسلامی و با ایجاد جریان های فکری تازه منطبق بر شریعت الهی و فطرت انسان ها در سطح جهان روز به روز ملائکه آسمان را را درخشان تر و پر زینت تر جلوه می دهند گویا نقاط تاریک دیگر جایی در آسمان وجود، ندارند،هر روز شاهد این هستیم که نوری می درخشد و نقطه ی تاریکی را از بین می برد.

یقیناٌ دورانی فرا خواهد رسید که جز نور، کسی نخواهد دید.

دوره ای فرا رسد که دشمنان اسلام و انسان حتی نتوانند حیله ای بر علیه جامعه اسلامی و انسانی طرح ریزی کنند حتی اگر به آنها تا ابد نیز مهلت دهند، زیرا دیگر راهنماها و تشویق کنندگان آنان رخت خود را از جوامع بسته اند ودیگر هیچ یار و یاوری ندارند.

مطمئن باشید به جایی خواهند رسید که حتی فکر و اراده پرتاب کردن یک سنگ را بر ضد اسلام و انسان را نخواهند داشت.

مطالبی که عرض شد جای شرح بسیار دارد که در این مقاله نمی گنجد، به امید آنکه توفیق شرح این مقاله را پیدا کنم.

از تمام عزیزان خواهش می کنم که از عالم ساختگی و نه حقیقی که بعضی از ما آن را باور کرده ایم  و جز پرورش خیالات و گرفتن مجال تفکر و تعقل ضرر های بسیار دیگری نیز دارد با عبودیت خارج شویم ،تفکر و تعقل کنیم، چشم باز کردن و گوش دادن را با هم در حقیقت تمرین کنیم تا بتوانیم سخن حق بگوییم که البته سخن فقط در لفظ نگنجد.


  • tavalod.blog.ir

انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">