تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

تولد

اگر ما برای صدور مفاهیم انقلاب، همین جزوه‌ها و کتابها را منتشر بکنیم، کار کمی نکرده‌ایم؛ کار زیادی انجام گرفته است. "امام خامنه ای"

شجاعت(مقاله)

tavalod.blog.ir | يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

 

بسمه تعالی

از چه می ترسیم برادران و خواهران مومن من از برای چه اینقدر کاهل شده ایم، چند روز پیش به یکی از دوستان خود گفتم که اگر دشمنان اسلام و انسان حقیقی مانند ما تنبل بودند تا به حال اسلام تمام دنیا را فراگرفته بود البته الآن هم فراگرفته ولی بعضی از ما کور هستیم منظور این است که به طور کامل ظهور پیدا کرده بود و امام زمان (عج) نیز به طور حتم در میان ما ظهور پیدا کرده بود.

چند ساعتی پیش در این فکر بودم که گویا دشمنان به طور حقیقی با همه ی ما دشمن اند ولی بعضی از ما اصلاْ با آنها دشمن نیستیم(تفکر کنید).

مگر یک مقاله چند خطی نوشتن و یا کمی وقت گذاشتن برای تایپ کردن مطالب و بروزرسانی وبلاگ در هفته چند ساعت از وقت ما را می گیرد.

کمی به خود بیاییم و اهداف والای خود را با توجه بنگریم.

  • tavalod.blog.ir

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">